יום רביעי, 24 באוקטובר 2012

מכינה לעיצוב

לפני ימים ספורים מילאו עשרות אלפי סטודנטים את האוניברסיטאות, האקדמיות והמכללות עם כניסתה של שנת הלימודים 2013. אחד הלבטים הקשים בתחום הלימודים הגבוהים הוא מה ללמוד ואיך נדע שמה שאנחנו הולכים ללמוד באמת מתאים לנו ומעניין אותנו. הבחירה הזאת לא פשוטה עבור כולם ויש כאלה שגם אחרי שהתחילו ללמוד, לא בטוחים שזה המקצוע המתאים עבורם.

האם יש פתרון לבעיה הזו? כן.  מכינה בהחלט יכולה לעזור בהתמודדות עם אחד הלבטים הקשים בלימודים.
המכינה לעיצוב, ממקצועות ומכשירה את הסטודנטים בכל תחום הקשור בעיצוב: מתחום האופנה והלבוש, צילום, עיצוב תעשייתי וכלה בלימודי עיצוב פנים. פיתוח החשיבה, היצירתיות, המקוריות רכישת מיומנויות, הפיכת רעיון יישומי למוחשי הם רק חלק מהכלים אותם ירכוש  הסטודנט במכינה לעיצוב.

יתרון נוסף שבמכינה לעיצוב שבעזרתה תוכלו לקבל אינדיקציה האם תחום העיצוב מתאים לכם, כדי שבאמצע הלימודים במכללה או באוניברסיטה לא תכנסו לביצה תובענית ותבינו שזה לא התחום שלכם בכלל. במכינה לעיצוב אתם נחשפים למגוון רחב של תחומים בעיצוב ומקבלים מושג כלשהו לגבי החומר איתו תצטרכו להתמודד בעתיד בלימודי העיצוב שלכם.

ישנם יתרונות רבים בלימודי המכינה לעיצוב ואנחנו באמת מאמינים שסטודנטים שאומנות ועיצוב זורמים להם בדם והם חלק בלתי נפרד מהם, רצוי מאוד כי יעברו את המכינה לעיצוב. המכינה לעיצוב לא רק שתגדיל את סיכויי הקבלה שלכם למוסדות הלימודים הגבוהים לעיצוב, הם יכינו אתכם בצורה טובה יותר לחומר איתו תצטרכו להתמודד ויעזרו לכם להחליט האם תחום העיצוב הוא מתאים בשבילכם.

המכינה לעיצוב אי.אר.טי סטודיו מאמינה כי סטודנט שמרגיש חיבור למקצוע אותו הוא לומד, יכול להצליח בתחום הזה. אם יש לכם עוד לבטים ונקודות לא סגורות, תוכלו לפנות אלינו באתר של המכינה לעיצוב ונעמוד לרשותכם בכל הנוגע ללימודי עיצוב.

שנת לימודים מוצלחת,
המכינה לעיצוב אי.אר.טי סטודיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.