יום רביעי, 10 באוקטובר 2012

מגישתו של יועץ

במהלך חג הסוכות מתעניינים רבים שלחו אלינו מיילים, כיצד לבחור את התחום בלימודי עיצוב, לכן עלה הרעיון לכתוב את הבלוג "מגישתו של יועץ". אנו נסרוק את התחומים ונשתדל לייצר עבורכם דרכי חשיבה, איזה תחום עיצוב מומלץ לכם.
 
עיצוב פנים וריהוט הוא מקצוע מבוקש ומעניין המתאים במיוחד לאנשים בעלי יכולת התמצאות במרחב פנימי, כישורי שרטוט וציור. אם מעניין אתכם לתכנן מרחבים חדשים וחללי פנים על ידי עיצוב ובחירת מיקום הרהיטים, צבעים ותאורה אתם אולי מתאימים ללימודי עיצוב פנים.
בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית אנו מקבלים מסרים רבים יום יום מכל אמצעי תקשורת אם זה עיתון, ספר או אתר אינטרנט. בלימודי עיצוב גרפי ותקשורת חזותית אנו מלמדים את הסטודנטים כיצד להעביר מסר טוב יותר על ידי דימוי שנעשה בפורמטים שונים כמו: ממשקי משתמש ואתרי אינטרנט, מסעות פרסום פורצי דרך, עיצוב ספר בעידן בו המרחב הדיגיטלי שולט, ממשקי מחשב ועוד.
לימודי עיצוב אופנה ולבוש מתאים במיוחד לאנשים אשר הטקסטיל והלבוש - החומר היומיומי המקיף אותנו, מהווה אצלהם עניין, דימיון וביקורת מתוך מבט על תרבות, אופנה וקונספט. אנשים בעלי חוש התאמה בלבוש ורעיונות חדשים. בנוסף, הלימודים מתאימים לאלה שאוהבים אופנה, שרוצים ומעוניינים להעביר מסר דרך האופן בו אנו לבושים.
לימודי הצילום הצילום הוא מקצוע בעל תחומים נרחבים כמו צילום פרסומי, מסחרי, אופנה, תיעודי ואומנותי. צילום הוא כלי המשפיע רבות על החברה שלנו משום שבעזרתו ניתן להביע ולהעביר מסר מסוים. הצילום מתאים לאלו שרוצים להגיד משהו דרך עין המצלמה ויודעים להעביר זאת בדרך ייחודית ומקורית. לימודי הצילום מתאימים לכאלה שמעוניינים בהכרה מעמיקה יותר של המצלמה, שימוש בטכניקות שונות והכרת התחומים הנרחבים בצילום.
עיצוב תעשייתי משמעו עיצוב מוצר והנדסת אנוש – קשר בין אדם ומכונה או מוצר מסוים. אם מעניין אתכם למה ואיך מעוצב מוצר מסוים לדוגמא וברשותכם רעיונות חדשים לעיצובים שיענו על הצרכים היומיומיים של המשתמש, על הנוחות ואפילו שמירה על בטיחות  אתם אולי מתאימים ללימודי עיצוב תעשייתי.
אנו מקווים שהעברנו לכם חומר למחשבה, אבל אם אתם עדיין מתקשים, תמיד תוכלו לפנות אלינו באתר אי.אר. טי סטודיו ונשמח לייעץ לכם בכל הקשור ללימודי עיצוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.