יום שני, 26 בנובמבר 2012

תיק עבודות


תיק עבודות  - כרטיס הכניסה ללימודים גבוהים בעיצוב
סטודנטים יקרים,

אנחנו כמעט באמצע הסמסטר של שנת הלימודים והתחלנו לצבור ידע למען המטרה העיקרית שלשמה אנו כאן, הקבלה למוסדות הלימוד הגבוהים לעיצוב. כחלק מקבלתכם למוסדות אלה תדרשו לעמוד בראיון ולהציג ביצועים גבוהים על ידי תיק עבודות. תיק העבודות הוא בעצם הרושם, היכולות והמיומנויות שלכם בתחום העיצוב וככל שיהיה יותר איכותי ומקורי, סיכויי הקבלה שלכם יגדלו.

במכינה לעיצוב, איי.אר.טי  סטודיו אנו מכשירים ומציידים אתכם בכל הכלים הדרושים על מנת שתהיו מומחים בתחום העיצוב וחושפים אתכם לעולם הזה. כך, תוכלו ליצור עבודות, להציג רעיונות ובסופו של דבר להציג את תיק העבודות שלכם בפני מי שידרוש אותו. ראינו לנכון להציג בפניכם כמה דרכים שעשויות לשפר את סיכויי הקבלה שלכם בנוגע לתיק העבודות:

1.       ככל שתיק העבודות יהווה את המהות שלכם ויציג את השקפתכם האישית, התיק שלכם יבלוט על פני האחרים. הקפידו להדגיש את היצירתיות שלכם, המקוריות ובמה אתם ייחודיים ונסו לבלוט, כך תגדילו את הסיכוי שיזכרו אתכם מאשר מתמודדים אחרים.

2.       מוסדות רבים ויוקרתיים כמו בצלאל או שנקר מחפשים סטודנטים שאפשר להפוך אותם למעצבים. נסו לא להגזים יתר על המידה בעריכת תיק העבודות ותמיד שמרו על קו נקי, ברור ולא מעוצב בצורה מוגזמת.

3.       מספר העבודות בתיק נע בין8 ל-12 עבודות מה שחשוב לזכור בהקשר זה הוא שאם שמתם הרבה עבודות זה לא מעיד על יתרון כלשהו אלא, איכות על פני כמות. עדיף שמספר העבודות יהיה קטן ואיכותי על פני מספר עבודות גדול ברמה נמוכה מאוד.

4.       הכניסו עבודות שאתם שלמים איתן בכל לבכם, אלו העבודות שיקחו אתכם קדימה, אם אתם לא בטוחים לגבי עבודה מסוימת והיא לא נראית לכם מתאימה, סמכו על תחושת הבטן.

אנו מקווים שהמידע הזה יעזור לכם בהמשך, שתהיה המשך שנה מוצלחת ושקטה.


המכינה לעיצוב,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.